Idegennyelvű ügyfélkapcsolati szakügyintéző (NYILVÁNTARTÁSBA VÉTELI SZÁMA: E-000201/2014/A015) - Soter-Line Oktatási Központ

Képzés bemutatása:

Az Idegennyelvű ügyfélkapcsolati szakügyintéző feladata, hogy magyar és idegen nyelvet is használva személyesen, írásban, telefonon vagy elektronikus kommunikációs csatornákon fogadja az ügyfelek megkereséseit. Kezelje a felmerült problémákat (reklamációkat), felvilágosítást, tájékoztatást nyújtson az ügyfelek részére, válaszoljon a szervezet termékeivel, szolgáltatásaival vagy eljárásaival kapcsolatos kérdésekre. Telefonon vagy elektronikus kommunikációs eszközök segítségével keresse meg a meglévő és a lehetséges ügyfeleket, hogy árukat és szolgáltatásokat ismertessen, reklámozzon, továbbá aktívan vegyen részt a vállalat, intézmény reklám –, marketing és PR-tevékenységében. A szakképesítés-ráépüléssel rendelkező képes: - fogadni az ügyfeleket személyesen, telefonon vagy on-line és tanácsot adni, segítséget nyújtani termék, szolgáltatás kiválasztásában - az ügyfél igényeinek megfelelően segítséget nyújtani, problémát kezelni, - intézi a szervizmegrendeléseket, reklamációs ügyeket adatok, információk számítógépes vagy egyéb rendszerben történő megkeresése vagy rögzítése révén - feljegyzéseket készíteni az ügyfélkövetéshez, frissíteni a marketing-adatbázisokat, hogy azok tükrözzék az egyes ügyfelek státusának változásait - az ügyfelek és ügyek nyilvántartását szolgáló iratokat, dokumentumokat szakszerűen kezelni, tárolni - bejelentkezni a Call Center rendszerbe, tájékozódni a rendszerben, áttekinteni a rendszerüzeneteket - a Call Centerben végzett munka befejezésekor rendszeradminisztrációt és statisztikát készíteni - promóciót, azaz értékesítés-előkészítést végezni - közreműködni marketing-kutatások lebonyolításában - részt venni kiadványok, reklámanyagok készítésében - részt venni kiállítások, vásárok és egyéb rendezvények szervezésében

Képzettséggel betöltendő munkakör:

Ügyfél-tájékoztató Vevőszolgálati ügyintéző Call-Center operátor (ügyfél-tájékoztató) Telefonos ügyfél-szolgálati képzviselő Telefonos ügyintéző Internetes értékesítő Telefonmarketinges Telemarketing értékesítő Telesales operátor Marketing- és reklámügyintéző Reklám ügyintéző

Szakmai követelmények:

Modulzáró vizsgák sikeres teljesítése

A jelentkezés feltételei:

  • 18. betöltött életév
  • Szakképzettséget igényel
  • szakmai orvosi alkalmasság nem szükséges
  • - egy élő idegen nyelvből középfokú nyelvtudás (KER B2 szintű nyelvvizsgát igazoló bizonyítvány) - 54 346 01 Irodai asszisztens szakképesítés

Megszerezhető végzettség

Idegennyelvű ügyfélkapcsolati szakügyintéző OKJ

Általános tudnivalók:

A képzés hossza: 800 óra

A képzés várható indulási ideje: 2015-09-14

Jelentkezési határidő: Rugalmas/folyamatos

Jelentkezés helye: Magyarország, 1073 Budapest, Erzsébet körút 7.

Képzés helye: Magyarország, 1074 Budapest, Dohány utca 98.

Támogatott képzés?

OKJ-s képzés?

Maximum fő: 30

Eddigi jelentkezések: 0

Időbeosztás: Hét közben délután

Árak / támogatás

Irányár: 300 000 Ft

Vizsgadíj: 88 000 Ft



Tovább a képző adatlapjára »

Jelentkezés a tanfolyamra

Amennyiben Ön regisztrált felhasználónk, kérem, jelentkezzen be!

év hónap nap
vagy
vagy
Tartózkodási hely* Az a hely, ahol életvitelszerűen él
*-gal jelzett adatok kitöltése kötelező!