Irodai asszisztens (NYILVÁNTARTÁSBA VÉTELI SZÁMA: E-000201/2014/A004) - Soter-Line Oktatási Központ

Képzés bemutatása:

Az Irodai asszisztens gépírás-, szövegszerkesztés- és gyorsírástudás birtokában adminisztratív és dokumentációs feladatokat lát el. A szakképesítéssel rendelkező képes: - adatbeviteli feladatot végezni - táblázatba, adatbázisba adatokat tölteni fel, frissíteni, korrigálni - kimutatásokat, táblázatokat készíteni táblázatkezelő programmal - adatbázisokból adatokat lekérdezni, egyszerűbb szűréseket végezni - adatokat jeleníteni meg grafikon, diagram segítségével - kapcsolattartást szolgáló írásbeli dokumentumokat készíteni - dokumentumszerkesztési feladatokat végezni - adatokat, információkat kérni, gyűjteni, továbbítani hagyományos és elektronikus úton - közreműködni a szervezet által használt adatok, információk rendszerszerű nyilvántartásában, feldolgozásában - iratokat és dokumentumokat kezelni - ügyvitel-technikai, irodai kommunikációs eszközöket használni - gyorsírással rögzített üzeneteket átvenni és továbbítani - gyorsírással rögzített információkból feljegyzést, emlékeztetőt, kivonatos jegyzőkönyvet készíteni - kapcsolatot tartani a szervezet egységeivel, munkatársakkal, ügyfelekkel, továbbá a szervezet külső partnereivel. - gazdálkodási alapfeladatokhoz kapcsolódóan levelezést folytatni - jelentéseket kimutatásokat, beszámolókat stb. készíteni irányítással - elkészíteni a programok, rendezvények, tanácskozások szervezéséhez szükséges dokumentumokat, háttéranyagokat ellátni a szervezet irodai-ügyviteli munkaterületén az asszisztensi feladatokat

Képzettséggel betöltendő munkakör:

Adminisztrációs ügyintéző Alapítványi ügyintéző Bírósági adminisztrátor Bírósági írnok Dokumentációs ügyintéző Hirdetési adminisztrátor Írnok Műhelyírnok Office coordinator Sajtófigyelő adminisztrátor Szállodai adminisztrátor Tanfolyami adminisztrátor Tanszéki adminisztrátor Tanulmányi adminisztrátor Ügyészségi adminisztrátor Üzemírnok Beléptetési ügyintéző (munkaügyi) Emberierőforrás-ügyintéző Humánerőforrás-ügyintéző Humánerőgazdálkodási ügyintéző Humánpolitikai ügyintéző Munkaügyi előadó Munkaügyi nyilvántartó Munkaügyi ügyintéző Személyiadat nyilvántartó Személyi nyilvántartó Személyzeti adminisztrátor Tagnyilvántartó Tanuló nyilvántartó Iktatásirányító Irodai ügyvitel-irányító Irodakoordinátor

Szakmai követelmények:

Modulzáró vizsgák teljesítése

A jelentkezés feltételei:

  • 18. betöltött életév
  • szakmai orvosi alkalmasság nem szükséges
  • Pályaalkalmassági vizsga

Megszerezhető végzettség

Irodai asszisztens OKJ

Általános tudnivalók:

A képzés hossza: 960 óra

A képzés várható indulási ideje: 2015-09-14

Jelentkezési határidő: Rugalmas/folyamatos

Jelentkezés helye: Magyarország, 1073 Budapest, Erzsébet körút 7.

Képzés helye: Magyarország, 1074 Budapest, Dohány utca 98.

Támogatott képzés?

OKJ-s képzés?

Minimum fő: -

Maximum fő: 30

Eddigi jelentkezések: 0

Időbeosztás: Hét közben délután

Árak / támogatás

Irányár: 320 000 Ft

Vizsgadíj: 87 000 Ft



Tovább a képző adatlapjára »

Jelentkezés a tanfolyamra

Amennyiben Ön regisztrált felhasználónk, kérem, jelentkezzen be!

év hónap nap
vagy
vagy
Tartózkodási hely* Az a hely, ahol életvitelszerűen él
*-gal jelzett adatok kitöltése kötelező!